معاون اول رئیس جمهور گفت: بیش از ۸۵ درصد بدهی دولت به گندمکاران تأمین شده و در مرحله پرداخت است.

محمدرضا عارف: بیش از ۸۵ درصد بدهی دولت به گندمکاران تأمین شده و در مرحله پرداخت است

محمدرضا عارف عصر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید جهاد کشاورزی که با حضور محمد علی نیکبخت و غلامرضا نوری قزلجه وزرای جهاد کشاورزی دولت‌های سیزدهم و چهاردهم در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: همه برنامه‌ها و سیاست‌های کلی که در طول ۴ دهه بعد از انقلاب در کشور داشتیم، این سمت و سو را نشان می دهد و آن جهاد کشاورزی است.

وی افزود: آقای نوری قزلجه که جزو نمایندگان مؤثر و پرتلاش مجلس بود و وقتی به طور جدی پیشنهاد عضویتش در کابینه و مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی را مطرح کردیم، یکی از دغدغه هایی که دولت داشت، این بود که آقای نوری قزلجه یکی از افراد مؤثری است که می تواند در خدمت دولت باشد

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: گفته شد آیا با این جابه جایی، دولت می تواند کماکان به پشتیبانی مجلس امیدوار و دلبسته باشد؟ البته مجلس در چهارشنبه گذشته جواب مثبت و نشان داد ما امثال نوری قزلجه در مجلس زیاد داریم.

عارف عنوان کرد: نوری قزلجه نشان آماده خدمت در هر سنگری است؛ حالا سنگر قانونگذاری باشد یا فضای اجرایی آن هم علی رغم همه مسائل و مشکلاتی که در این بخش داریم ولی می توان اقداماتی انجام داد.

وی ادامه داد: مجلس چهارشنبه گذشته نشان داد امثال نوری قزلجه در مجلس زیاد داریم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع دیگر، پرداخت بدهی دولت به زحمتکشان گندمکار است، افزود: اولا از همه گندمگاران عذرخواهی می کنم که پرداخت خرید تضمینی آنها به تأخیر افتاد.

عارف ادامه داد: ثانیا خبر خوب به آنها بدهم که بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصد بدهی دولت به گندمکاران تأمین و مصوب شده و در مرحله پرداخت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.